CONDIŢII COMERCIALE GENERALE
CONDIŢII COMERCIALE GENERALE
1. Termeni de bază şi abrevieri legislative
1.1 Magazinul online de pe adresa www.lashespro.cz este denumit în continuare „Magazin“.
1.2 Societatea Lashes PRO s.r.o., având sediul social: Ke Krči 1002/24, Praga - Braník 147 00, nr. de identificare: 17365716, înscrisă în Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Municipal din Praga, nr. dosar C 370664, care este operatorul Magazinului, este denumită în continuare „Operator“.
1.3 Comanda electronică pentru bunuri sau servicii creată prin intermediul Magazinului este denumită în continuare „Comandă“.
1.4 Entitatea (persoană fizică sau juridică) care utilizează serviciile Magazinului este denumită în continuare „Utilizator“.
1.5 Persoana fizică care încheie o relaţie contractuală cu Operatorul prin intermediul Magazinului, în afara activităţii sale comerciale sau în afara exercitării independente a profesiei sale, este denumită în continuare „Consumator“.
1.6 Utilizatorul care desfăşoară o activitate lucrativă independentă pe cont propriu şi pe propria răspundere pe baza unei autorizaţii de funcţionare sau într-un alt mod similar, cu intenţia de a face acest lucru sistematic în scopul obţinerii de profit din această activitate, şi care încheie o relaţie contractuală cu Operatorul prin intermediul Magazinului, este denumit în continuare „Antreprenor“.
1.7 Prezentele Condiţii Comerciale Generale sunt denumite în continuare „CCG“.
2. CCG
2.1 CCG reglementează drepturile şi obligaţiile dintre Operator şi Utilizator apărute în baza Comenzii.
2.2 Prezentele CCG sunt valabile şi intră în vigoare de la 1.3.2023 şi înlocuiesc versiunea anterioară a CCG, inclusiv părţile componente ale acestora, şi sunt disponibile la sediul social al Operatorului şi în Magazin.
2.3 Utilizatorul îşi dă acordul cu prezentele CCG la înregistrarea în Magazin şi la crearea Comenzii, şi anume în versiunea în vigoare la momentul creării Comenzii.
2.4 Prin exprimarea acordului cu prezentele CCG, Utilizatorul confirmă că înainte de încheierea contractului a luat cunoştinţă de conţinutul acestora, inclusiv de comunicările pentru consumatori, Procedura de soluţionare a reclamaţiilor şi Politica de confidenţialitate.
2.5 Drepturile şi obligaţiile reieşite din relaţia dintre Operator şi Utilizator şi care nu sunt reglementate de prezentele CCG şi de acordurile scrise, sunt guvernate de legea Republicii Cehe.
3. Informaţii pentru Consumatori
3.1 Magazinul este destinat în primul rând Antreprenorilor din domeniul serviciilor de înfrumuseţare. Bunurile oferite în Magazin sunt destinate utilizării profesionale, iar Operatorul nu recomandă utilizarea acestora de către persoane care nu îndeplinesc criteriile de competenţă profesională pentru activitatea menţionată sau care nu au absolvit un curs profesional pentru aplicarea tipului de bunuri în cauză. Operatorul nu este răspunzător pentru daunele provocate prin utilizarea neprofesională a bunurilor achiziţionate în Magazin.
3.2 Operatorul nu va percepe Utilizatorului taxe pentru comunicarea la distanţă, cu excepţia costurilor pentru transportul contractat şi comunicarea legată de nerespectarea obligaţiilor de către Utilizator sau de pretenţiile neîntemeiate ale Utilizatorului.
3.3 Preţurile bunurilor şi serviciilor din cadrul Magazinului sunt menţionate inclusiv TVA şi fără TVA, fiind marcate corespunzător, şi includ toate taxele legale. Preţurile nu includ costurile de transport, care sunt determinate în funcţie de alegerea Utilizatorului la efectuarea Comenzii.
3.4 Pentru Utilizatorii înregistraţi, Operatorul poate oferi reduceri faţă de preţul obişnuit.
3.5 Consumatorul are dreptul să rezilieze contractul stabilit prin Comandă în termen de 14 zile, perioadă care începe să decurgă în funcţie de natura Comenzii, după cum urmează:
i. în cazul unei singure livrări de bunuri, la data preluării bunurilor de către Utilizator;
ii. în cazul unei livrări de mai multe tipuri de bunuri sau alcătuite din mai multe loturi, la data preluării ultimului lot de către Utilizator;
iii. în cazul unei livrări de bunuri efectuate în mod periodic, la data preluării primei livrări de bunuri;
3.6 Consumatorul are dreptul de a reclama orice defect al bunurilor care apare în termen de 24 de luni de la data livrării către Consumator. Consumatorul are dreptul de a reclama defectele cadourilor descrise la clauza 4.7 din CCG în termen de maxim 14 zile de la data livrării.
3.7 Consumatorul are dreptul de a înainta o reclamaţie la Operator, fie pe adresa de e-mail de contact sau prin intermediul formularului de contact.
3.8 Consumatorul are dreptul să se adreseze cu plângeri autorităţii de supraveghere sau de supraveghere de stat, cum ar fi de ex., Biroul de Inspecţie Comercială din Cehia, sau poate rezolva litigiul online, prin intermediul platformei ODR destinate acestui scop.
4. Comanda
4.1 Serviciile şi bunurile din oferta Operatorului publicată în Magazin pot fi comandate prin intermediul Comenzii.
4.2 Orarul de funcţionare al Magazinului este non-stop – acest lucru nu este valabil în cazul unor întreruperi tehnice indispensabile.
4.3 Comanda este creată de Utilizator prin plasarea bunurilor sau serviciilor selectate în coş şi trimiterea Comenzii. Înainte de trimiterea Comenzii, Utilizatorul poate modifica atât produsele din coş, cât şi modalitatea de livrare şi metoda de plată.
4.4 Operatorul nu este responsabil pentru eventualele erori de transmitere a datelor la crearea Comenzii.
4.5 Persoana care creează Comanda este obligată să menţioneze numai informaţii veridice despre persoana sa şi despre persoana Utilizatorului, care urmează să încheie în baza Comenzii relaţia contractuală cu Operatorul. Prin trimiterea Comenzii către Operator, această persoană confirmă că este autorizată să facă Comanda în numele Utilizatorului care este identificat în Comandă ca fiind entitatea care încheie relaţia contractuală cu Operatorul. Persoana care creează Comanda este responsabilă pentru veridicitatea datelor furnizate şi pentru orice prejudiciu cauzat ca urmare a furnizării de date false.
4.6 În cazul în care Utilizatorul menţionează în Comandă un număr de identificare, acesta reţine că în scopurile relaţiei cu Operatorul este considerat Antreprenor şi că nu îi sunt aplicabile prevederile legale sau contractuale de protecţie a Consumatorilor.
4.7 La bunurile şi serviciile care sunt marcate în Magazin ca „precomandă“, este indicat numai un preţ orientativ, care poate diferi semnificativ de preţul final. După asigurarea bunurilor de către Operator, Utilizatorul va fi informat prin adresa de e-mail indicată în Comandă, cu privire la preţul final al bunurilor. În cazul în care Utilizatorul a plătit preţul orientativ înainte de stabilirea preţului final al bunurilor, plata în plus îi va fi returnată în termen de 10 zile lucrătoare de la data stabilirii preţului final. În cazul schimbării circumstanţelor pe care Operatorul s-a bazat în momentul pre-comenzii bunurilor de către Utilizator într-o aşa măsură încât Operatorul nu poate fi obligat în mod rezonabil să respecte pre-comanda, Operatorul va avea dreptul să anuleze pre-comanda în virtutea faptului însuşi şi, ulterior, va informa Utilizatorul despre acest lucru.
4.8 Cu bunurile sau serviciul comandat Operatorul poate furniza şi alte bunuri sau un alt serviciu cu denumirea de „cadou“. Utilizatorul care nu este interesat de astfel de bunuri sau servicii trebuie să comunice acest lucru Operatorului imediat, iar conţinutul Comenzii va fi livrat Utilizatorului de către Operator fără cadoul în cauză. În cazul în care Utilizatorul acceptă cadoul, în cazul rezilierii contractului, acesta este obligat să returneze cadoul în cauză – acest lucru nu este valabil în cazul obiectelor utilizabile.
4.9 La crearea comenzii, Utilizatorul selectează din ofertă modalitatea de livrare, la care este indicat preţul transportului, care se va adăuga la preţul bunurilor şi serviciilor comandate, precum şi termenul aproximativ de livrare. Operatorul poate contribui la costul de transport.
4.10 Termenele de livrare sunt indicate în Magazin cu titlu orientativ şi pot diferi de termenul de livrare real. Operatorul îşi rezervă dreptul de a modifica termenul de livrare, ceea ce nu afectează dreptul Consumatorului de a rezilia contractul stabilit prin Comandă. Operatorul nu este răspunzător pentru nicio întârziere a transportatorului la livrarea bunurilor comandate.
4.11 Prin trimiterea Comenzii, Utilizatorul este de acord ca Operatorul să îi trimită comunicări comerciale. Utilizatorul îşi poate retrage consimţământul în orice moment, în scris prin e-mail, prin sediul electronic sau prin scrisoare recomandată la adresele de contact ale Operatorului, menţionate la clauza 11 din prezentele CCG.
5. Încheierea contractului
5.1 Încheierea Contractului intervine în momentul confirmării Comenzii de către Operator prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail indicată de Utilizator în Comandă. În cazul unei Comenzi de curs şi al Comenzilor Antreprenorilor care sunt plătitori de TVA, încheierea contractului este condiţionată şi de plata preţului.
5.2 Prin contractul încheiat, Operatorul se obligă să predea Utilizatorului bunurile comandate, să-i permită să dobândească dreptul de proprietate asupra bunurilor şi să-i asigure posibilitatea de a beneficia de serviciul comandat. Utilizatorul se obligă să plătească Operatorului preţul bunurilor şi serviciilor comandate.
5.3 În cazul în care Operatorul nu poate livra bunurile sau serviciul comandat, acesta va anunţa Utilizatorul despre acest fapt, iar contractul va înceta pentru imposibilitatea de prestare. Operatorul are dreptul să anuleze Comanda şi să rezilieze contractul sau o parte a acestuia în următoarele cazuri:
i. bunurile comandate nu se fabrică
ii. s-a schimbat preţul la subfurnizorul bunurilor, pe care Operatorul l-a putut estima la momentul Comenzii;
iii. preţul bunurilor indicat în Magazin a conţinut o eroare materială în exprimarea valorii acestuia;
iv. pentru Comenzile de curs, în cazul în care capacitatea minimă a cursului nu a fost îndeplinită la data respectivă;
5.4 În cazul în care Utilizatorul a plătit preţul în avans, Operatorul i-l va returna în termen de 10 zile lucrătoare de la data la care Utilizatorul îi va transmite datele bancare ale contului în care urmează să fie rambursat preţul.
5.5 Dacă Operatorul livrează Utilizatorului o cantitate mai mare de bunuri, iar acesta din urmă nu refuză aceste bunuri, se va considera că contractul este încheiat pentru această cantitate mai mare de bunuri, fără modificarea preţului de achiziţie.
5.6 Contractul încheiat poate fi modificat numai prin acordul părţilor, cu excluderea acordului verbal, şi în cazurile prevăzute de reglementările legale din Republica Cehă şi de CCG.
5.7 Dreptul de proprietate asupra bunurilor comandate trece la Utilizator în momentul preluării bunurilor.
5.8 Achiziţionarea bunurilor sau serviciilor nu conferă Utilizatorului dreptul de utilizare a mărcilor înregistrate, a denumirilor comerciale, a logo-urilor de firmă, dacă nu este convenit altfel într-un caz specific printr-un contract special.
6. Livrarea bunurilor şi serviciilor comandate
6.1 Operatorul îşi îndeplineşte obligaţia de predare a bunului comandat Utilizatorului dacă îi permite să dispună de acest bun la locul livrării şi îi comunică acest lucru în timp util.
6.2 În cazul în care bunurile sunt livrate prin intermediul unei entităţi terţe (transportator), bunurile vor fi livrate:
a) Antreprenorului prin predarea bunurilor de livrat primului transportator şi permiterea Antreprenorului să-şi exercite drepturile prevăzute în contractul de transport faţă de transportator;
b) Consumatorului în momentul în care bunurile îi sunt predate de către transportator.
6.3 Cu excepţia cazului în care în contract nu este prevăzut altfel, Operatorul va ambala bunurile în modul necesar pentru conservarea şi protecţia acestora. În acelaşi mod va pregăti Operatorul bunurile pentru transport.
6.4 Bunurile cu o valoare mai mare de 20.000 CZK vor fi predate de către Operator pentru transportul la Utilizator abia după plata integrală a preţului de achiziţie.
6.5 Utilizatorul se angajează să preia bunurile la termenul convenit la adresa specificată în Comandă.
6.6 Prin preluarea bunurilor, riscul de deteriorare şi distrugere a bunurilor trece la Utilizator.
6.7 La preluarea bunurilor, Utilizatorul este obligat să verifice dacă trimiterea este intactă şi completă.
6.8 Utilizatorul este obligat să refuze să preia trimiterea deteriorată de la transportator, iar în privinţa acestui lucru să întocmească cu transportatorul un proces-verbal, în care să fie descrisă deteriorarea trimiterii. Despre acest lucru, Utilizatorul este obligat să informeze Operatorul imediat.
6.9 După preluarea bunurilor, Utilizatorul trebuie să le verifice imediat şi să informeze Operatorul despre orice defecte constatate în termen de 5 zile de la data la care bunurile au fost livrate Utilizatorului. Raportarea defectelor constatate trebuie să fie făcută de către Utilizator în scris (prin e-mail), cu specificarea defectelor constatate şi modul în care acestea se manifestă.
7. Garanţie, reclamaţii şi drepturi care decurg din prestarea defectuoasă
7.1 Operatorul este obligat să livreze Utilizatorului bunurile comandate fără defecte.
7.2 Bunul este defect dacă nu are proprietăţile convenite. Defect se consideră şi livrarea unui alt bun şi defectele din documentele necesare pentru utilizarea bunului.
7.3 Exercitarea dreptului Utilizatorului din prestarea defectuoasă este conferită de defectul pe care bunul îl are la momentul în care riscul de deteriorare trece la Utilizator, chiar şi în cazul în care acesta se manifestă în termen de 6 luni de la data livrării, iar în cazul livrării bunurilor către Consumator, în termen de 24 de luni de la data livrării.
7.4 Pentru defectul bunului de care Utilizatorul ştia în momentul trimiterii Comenzii, Utilizatorul nu îşi poate exercita drepturile din prestarea defectuoasă.
7.5 Prestare defectuoasă din partea Operatorului nu este eroarea sau defectul bunurilor, care a apărut:
i. prin deteriorare, după ce riscul de deteriorare a trecut la Utilizator;
ii. prin operarea produsului în condiţii necorespunzătoare;
iii. prin instalare necorespunzătoare;
iv. prin utilizarea în contradicţie cu recomandările producătorului;
7.6 Condiţiile de garanţie şi de service sunt menţionate în certificatele de garanţie aferente produselor în cauză. Aceste certificate de garanţie şi condiţii de service sunt furnizate de către Operator Utilizatorului cel mai târziu împreună cu produsul în cauză.
7.7 Răspunderea pentru defectele bunurilor de consum nu se aplică:
i. pentru un defect datorită căruia bunul a fost vândut de Operator la preţ redus, iar acest lucru a fost indicat în oferta Magazinului;
ii. pentru uzura cauzată de utilizarea obişnuită a bunului;
iii. pentru un defect care corespunde gradului de utilizare sau uzură a unui bun care a fost oferit ca bun folosit şi pe care bunul îl avea în momentul în care Utilizatorul a intrat în posesia acestuia;
iv. pentru utilizarea bunului;
v. dacă reies din natura bunului;
7.8 În cazul bunurilor de consum pentru care producătorul stabileşte termenul de valabilitate, perioada de garanţie pentru calitate se reduce până la data expirării valabilităţii indicate pe bun.
7.9 Reclamaţia este înaintată de către Utilizator:
a) prin intermediul formularului din Magazin;
b) prin e-mail la adresa de e-mail de contact, info@lashespro.cz, şi anume de pe adresa de e-mail indicată în Comandă;
c) prin scrisoare recomandată la adresa de corespondenţă a Operatorului;
d) prin mesaj la sediul electronic al Operatorului.
7.10 Valabilitatea reclamaţiei este condiţionată de identificarea suficientă a:
i. Utilizatorului;
ii. bunurilor reclamate;
iii. Comenzii în baza căreia au fost livrate bunurile;
iv. descrierii defectului şi a modului în care acesta s-a manifestat.
7.11 Antreprenorul nu are dreptul de a reclama un defect al cadoului descris la clauza 4.7 din CCG.
7.12 Operatorul are dreptul să respingă reclamaţia în cazul în care bunurile şi/sau părţile reclamate ale acestora sunt murdare sau nu îndeplinesc cerinţele de bază pentru predarea sigură a bunurilor în ceea ce priveşte condiţiile de igienă pentru soluţionarea reclamaţiei. În cazul reclamaţiei privind un dispozitiv cu rezervor de combustibil, acesta trebuie să fie gol în momentul preluării lui pentru soluţionarea reclamaţiei.
7.13 Operatorul este obligat să soluţioneze reclamaţia înaintată în termen de 30 de zile de la data primirii acesteia. Operatorul trebuie să emită Utilizatorului o confirmare scrisă cu privire la data şi modul în care a fost soluţionată reclamaţia, inclusiv confirmarea efectuării reparaţiei şi a duratei soluţionării reclamaţiei, eventual motivele respingerii reclamaţiei.
7.14 Utilizatorul este obligat să preia bunurile care au făcut obiectul reclamaţiei fără întârzieri nejustificate, în termen de 30 de zile de la data la care a fost informat cu privire la soluţionarea reclamaţiei, termen care nu poate expira mai devreme de 60 de zile de la data înaintării reclamaţiei.
7.15 Utilizatorul are dreptul la rambursarea costurilor suportate cu înaintarea unei reclamaţii întemeiate. Aceste costuri se înţelege a fi cele mai mici necesare. Este vorba îndeosebi de costurile poştale pentru trimiterea reclamaţiei. Din aceste costuri nu au voie să facă parte costurile cu deplasarea cu autovehiculul pentru depunerea reclamaţiei, cu transportul expres şi alte costuri similare. Rambursarea costurilor trebuie să fie solicitată fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 1 lună de la sfârşitul perioadei pentru exercitarea drepturilor din prestarea defectuoasă.
7.16 În cazul respingerii justificate a reclamaţiei, Utilizatorul este obligat să ramburseze Operatorului costurile cu soluţionarea reclamaţiei.
8. Rezilierea contractului de către Utilizator
8.1 Utilizatorul are dreptul să rezilieze contractul stabilit prin Comandă în termen de 24 de ore de la crearea acesteia, fără invocarea niciunui motiv.
8.2 Condiţiile pentru rezilierea de către Consumatori sunt menţionate în secţiunea 3 a CCG
8.3 Rezilierea nu este posibilă pentru următoarele tipuri de bunuri şi servicii:
i. prestarea de servicii deja prestate de Operator cu acordul prealabil expres al Utilizatorului înainte de expirarea perioadei pentru rezilierea contractului;
ii. bunuri sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile pieţei financiare independente de voinţa Operatorului şi care pot apărea în timpul perioadei pentru reziliere;
iii. bunuri care au fost modificate la cererea Utilizatorului sau pentru persoana sa;
iv. bunuri perisabile, precum şi bunuri care au fost deteriorate după livrare, cu excepţia defectelor care pot fi reclamate;
v. bunuri care au fost deteriorate sau excesiv uzate după trecerea riscului de deteriorare la Utilizator;
vi. bunuri de consum (de exemplu, produse cosmetice, produse de farmacie etc.) dacă au fost deteriorate, folosite sau dacă ambalajul lor original a fost desfăcut;
vii. cursurile asigurate de Operator – pentru excluderea îndoielilor, Operatorul are dreptul, alternativ, în cazul în care Utilizatorul solicită anularea Comenzii cursului, să accepte cererea Utilizatorului, dar, în acest caz, Utilizatorul va fi obligat să plătească Operatorului o taxă de anulare echivalentă cu valoarea cursului.
8.4 Utilizatorul poate rezilia contractul în următoarele moduri:
a) prin intermediul formularului din Magazin;
b) prin e-mail la adresa de e-mail de contact a Operatorului, şi anume de pe adresa de e-mail indicată în Comandă;
c) prin scrisoare recomandată la adresa de corespondenţă a Operatorului;
d) prin mesaj la sediul electronic al Operatorului.
7.10 Valabilitatea rezilierii este condiţionată de identificarea suficientă a:
i. a Utilizatorului;
ii. bunurilor returnate;
iii. Comenzii în baza căreia au fost livrate bunurile;
iv. contului bancar în care Utilizatorului trebuie să îi fie rambursat preţul bunurilor – în cazul Consumatorului, rambursarea se poate face prin mandat poştal;
v. motivul rezilierii, cu excepţia cazului în care este vorba de o reziliere de drept a Utilizatorul fără invocarea motivului.
8.6 Costurile legate de reziliere din partea Utilizatorului a contractului stabilit prin Comandă vor fi suportate de Operator, precum şi costurile cu returnarea bunurilor către Operator în cazul rezilierii.
9. Trimiterea bunurilor către Operator în caz de reclamaţie şi reziliere
9.1 Utilizatorul este obligat să trimită bunurile Operatorului în termen de 14 zile de la data înaintării reclamaţiei pentru defecte ale bunurilor sau de la data rezilierii.
9.2 Returnarea se poate face numai la adresa de corespondenţă a Operatorului pentru returnare bunuri şi reclamaţii.
9.3 Bunurile trebuie să fie returnate complete, adică inclusiv toate accesoriile furnizate, cu documentaţia completă, nedeteriorate, curate, pe cât posibil inclusiv în ambalajul original, în starea şi valoarea în care Utilizatorul a primit bunurile. Împreună cu bunurile, Utilizatorul este obligat să furnizeze Operatorului identificarea motivului pentru returnarea bunurilor, adică o reclamaţie scrisă, numărul reclamaţiei sau al rezilierii, eventual ieşirea din formularul aferent.
9.4 În cazul în care bunurile sunt returnate prin transportator, Utilizatorul va pregăti şi ambala bunurile în aşa fel încât să prevină deteriorarea acestora în timpul transportului, în modul în care acest lucru i se poate solicita în mod rezonabil, având în vedere modalitatea de transport şi de livrare selectată.
10. Rambursarea preţului
10.1 Dacă Utilizatorul reziliază contractul sau o parte a acestuia, Operatorul este obligat să-i ramburseze preţul bunurilor în termen de 14 zile de la data la care Utilizatorul returnează bunurile în mod corespunzător Operatorului.
10.2 Operatorul poate compensa unilateral obligaţia de rambursare a preţului cu despăgubirea pentru diminuarea valorii bunurilor, în funcţie de natura entităţii Utilizatorului, după cum urmează:
a) în cazul Consumatorilor, numai pentru diminuarea valorii bunurilor ca urmare a utilizării bunurilor în contradicţie cu natura lor obişnuită, proprietăţile, cu grija obişnuită şi recomandările producătorului;
b) în cazul Antreprenorilor, pentru diminuarea totală a valorii bunurilor în comparaţie cu valoarea bunurilor la momentul în care au fost livrate Antreprenorului şi despăgubirea pentru costurile de reintroducere a bunurilor în vânzare.
10.3 Operatorul rambursează preţul Utilizatorului în contul specificat de Utilizator în notificarea de reziliere. În cazul unui Consumator, rambursarea este posibilă şi prin mandat poştal.
10.4 În cazul în care Utilizatorul este de acord cu acest lucru, rambursarea este posibilă şi sub forma unui voucher pentru cumpărături la Magazin.
11. Datele de contact ale Operatorului
11.1 Datele de contact pentru comunicarea cu Operatorul sunt:
tel. +420 228 227 652,
e-mail: info@lashespro.cz
adresa sediului: Lashes PRO s.r.o., Ke Krči 1002/24, Praha 4, 147 00
adresa de corespondenţă pentru returnarea bunurilor şi înaintarea reclamaţiilor:
Skladovací hala Lashes PRO s.r.o., Havlíčkova 289, 285 31, Nové Dvory
sediul electronic: 2cjkzwh
11.2 Pentru comunicarea cu Operatorul, Utilizatorii sunt obligaţi să folosească în primul rând e-mailul, şi ca identificare suficientă a Utilizatorului ca expeditor al mesajului este considerată trimiterea unui mesaj de pe adresa de e-mail specificată în Comanda la care se referă mesajul sau de pe adresa specificată de Utilizator la înregistrarea în Magazin.
12. Protecţia datelor cu caracter personal
12.1 Operatorul este obligat să stocheze şi să prelucreze toate datele cu caracter personal pe care i le furnizează Utilizatorul exclusiv în conformitate cu legislaţia în vigoare.
12.2 Utilizatorul are dreptul la accesarea şi rectificarea datele sale cu caracter personal.
12.3 Protecţia datelor cu caracter personal ale Utilizatorilor este reglementată şi Politica de confidenţialitate publicată de Operator în Magazin.
12.4 Operatorul nu are dreptul de a transfera datele cu caracter personal ale Utilizatorilor către părţi terţe, cu excepţia transferului de date necesare pentru livrarea coletelor.
13. Soluţionarea litigiilor
13.1 Utilizatorul şi Operatorul se angajează să îşi soluţioneze litigiile, în primul rând, pe cale amiabilă şi de comun acord.
13.2 Pentru soluţionarea litigiilor dintre Operator şi Utilizator sunt competente instanţele din Republica Cehă.
13.3 Consumatorii sunt îndreptăţiţi să soluţioneze litigiile şi în modul descris în clauza 3.8 din CCG.
14. Programul de fidelitate
14.1 Programul de fidelitate LashesPro (denumit în continuare „program”) este destinat clienților companiei Lashes PRO s.r.o., cu scopul de a le oferi recompense pentru fidelitate sub forma unor beneficii exclusive.
14.2 Prin completarea corectă a câmpurilor obligatorii din formularul de înregistrare din magazinul Lashes PRO și acordarea consimțământului pentru procesarea datelor personale și înscrierea în program, utilizatorul devine membru al programului. După înregistrare, membrul poate începe imediat să utilizeze beneficiile programului în legătură cu achizițiile efectuate din magazin.
14.3 Pentru achizițiile realizate, membrii programului vor acumula o valoare de vânzări în perioada relevantă, care reprezintă un an mobil (adică ultimele 365 de zile). Totalul vânzărilor realizate, depășind pragul stabilit, definește nivelul reducerii acordate utilizatorului. Cu cât cumpără mai mult, cu atât mai mare va fi reducerea, în următoarele niveluri, când vor depăși aceste praguri:
a) Pentru o vânzare de peste 1000 LEI, membrii programului beneficiază de o reducere de primul nivel de 10% din achiziții. (Bonus 10).
b) Pentru o vânzare de peste 3000 LEI, membrii programului beneficiază de o reducere de al doilea nivel de 15% din achiziții (Bonus 15).
c) Pentru o vânzare de peste 5000 LEI, membrii programului beneficiază de o reducere de al treilea nivel de 20% din achiziții (Bonus 20).
d) Pentru o vânzare de peste 8000+ LEI, membrii programului beneficiază de o reducere de al patrulea nivel de 30% din achiziții (Bonus 30).
14.4 Fiecare membru al programului care are consimțământ activ pentru primirea mesajelor de marketing va avea dreptul la un bonus de 200 LEI adăugat la vânzările realizate pentru calculul nivelului reducerii.
14.5 Nivelul reducerii nu este cumulativ. Reducerea alocată în funcție de nivelul programului de fidelitate poate fi combinată cu un cod de reducere. Reducerea din codul de reducere se aplică apoi prețului mărfurilor redus cu nivelul reducerii de fidelitate de la punctul 14.3.
14.6 În contul său de utilizator online sau la cerere, utilizatorul poate verifica stadiul actual al reducerii pentru achizițiile efectuate și totalul vânzărilor realizate în perioada relevantă.
14.7 Informațiile actualizate despre program și beneficiile sale, oferte speciale și promoții pot fi găsite întotdeauna la https://www.lashespro.ro/program-de-fidelizare/.
14.8 După autentificarea în magazin, clientul acumulează vânzări la fiecare achiziție, pe baza cărora i se va acorda un nivel de reducere pentru contul său de utilizator. Cu cât mai multe vânzări acumulează, cu atât va fi nivelul reducerii conform punctului 14.3.
14.9 Veniturile se calculează din momentul înregistrării în program pentru fiecare comandă plasată sub acest cont de utilizator și sunt creditate în contul de utilizator în cel mult 24 de ore de la livrarea comenzii.
14.10 Schimbarea nivelului reducerii se face imediat, dar cel târziu în termen de 24 de ore, după ce valoarea vânzărilor depășește pragul stabilit.
14.11 Vânzările se calculează întotdeauna în LEI, conform prețurilor produselor din ziua vânzării.
14.12 Comenzile realizate fără autentificare în contul de utilizator nu pot fi ulterior asociate cu contul de utilizator din motive tehnice. De asemenea, nu se pot combina mai multe conturi de utilizator pentru a atinge o valoare mai mare a vânzărilor acumulate.
14.13 Vânzările totale acumulate pot fi reduse în cadrul programului în legătură cu posibilitatea de retragere din contractul de cumpărare conform pct. 3.5 în funcție de valoarea produselor returnate. Vânzarea efectuată va fi redusă chiar dacă comanda este anulată ulterior.
14.14 Pentru a preveni achizițiile speculative, ne rezervăm dreptul de a încheia calitatea de membru al programului pentru utilizatorii care au încălcat sau au încercat să abuzeze de condițiile programului.
14.15 Beneficiile pentru membrii programului, adică reducerile, nu sunt aplicabile pentru anumite categorii de produse, cum ar fi Voucherele cadou și Cursurile de formare, și alte produse care sunt menționate mereu pe https://www.lashespro.ro/program-de-fidelizare/.
14.16 Pentru produsele selectate, pentru care nu se pot aplica reduceri în cadrul programului de fidelitate, totalul vânzărilor realizate este totuși adăugat în totalul vânzărilor contului de membru https://www.lashespro.ro/program-de-fidelizare/.
14.17 Dacă nu se specifică altfel în condițiile unei promoții de vânzare, utilizarea reducerilor bazate pe programul de fidelitate este posibilă în cadrul altor promoții și lichidări de stoc ale magazinului. În acest caz, reducerea oferită în cadrul programului de fidelitate va fi calculată din prețul deja redus al produsului.
14.18 Vânzările realizate de un membru al programului vor fi adăugate întotdeauna, chiar și în cazul în care sunt utilizate oferte speciale și lichidări de stoc, care nu beneficiază de avantajele programului.
14.19 Oricare utilizator al magazinului, cu vârsta de peste 15 ani, poate deveni membru al programului de fidelitate, gratuit. Condiția pentru a deveni membru este furnizarea datelor obligatorii și acordarea consimțământului pentru condițiile programului. Dacă acordarea consimțământului nu este un pas separat în procesul de înregistrare, finalizarea înregistrării reprezintă consimțământul utilizatorului pentru regulile programului.
14.20 Calitatea de membru și beneficiile asociate sunt valabile timp de 1 an de la crearea contului de utilizator și înregistrarea adresei de e-mail și a datelor obligatorii. Valabilitatea calității de membru se prelungește cu 1 an pentru fiecare achiziție realizată.
14.21 Prin înregistrarea în programul de fidelitate, clientul își dă acordul pentru prelucrarea datelor personale. Nu există obligația de a furniza datele personale, dar acestea sunt necesare pentru a deveni membru al programului de fidelitate. Fără furnizarea datelor personale, nu veți putea deveni membru al programului și nici nu veți putea beneficia de avantajele acestuia.
14.22 Calitatea de membru al programului poate înceta din diverse motive, cum ar fi: furnizarea de date incorecte în formularul de înregistrare, retragerea consimțământului pentru prelucrarea datelor personale trimisă la adresa de e-mail: info@lashespro.cz, neefectuarea unei achiziții timp de 1 an de la finalizarea înregistrării sau de la ultima achiziție, alte motive prevăzute de legislația în vigoare sau în cazul în care compania Lashes PRO s.r.o. încetează să existe.
14.23 Ca membru, veți fi informat despre noutăți, beneficii, promoții și produse promoționale disponibile pentru membrii programului. Informațiile vor fi trimise prin: e-mail, SMS, telefon sau poștă, la datele de contact pe care le-ați furnizat la înregistrare sau când v-ați actualizat datele.
14.24 Datele personale furnizate în formularul de înregistrare sunt: nume, prenume, adresă, telefon, e-mail. Datele prelucrate includ și informații legate de statutul de membru al programului de fidelitate, achiziții și informații de plată.
14.25 Prin acest document, vă oferim informații despre drepturile dumneavoastră legate de prelucrarea datelor personale. Prelucrarea datelor personale este realizată în conformitate cu reglementările legale, în special cu Regulamentul GDPR și Legea privind protecția datelor personale. Prelucrarea datelor personale se face numai în scopul specificat de serviciu sau scopul procesării. Ca membru, puteți oricând să renunțați la primirea acestor informații prin:
a) utilizarea linkului din fiecare mesaj de comerț electronic,
b) solicitarea retragerii consimțământului la adresa de e-mail: info@lashespro.cz
14.26 Calitatea de membru al programului și toate drepturile asociate sunt nepătrunsabile și se sting prin decesul membrului programului, astfel încât nu pot face obiectul drepturilor succesorale. Drepturile se sting și din motivele menționate în punctul 14.22.
14.27 Compania Lashes PRO s.r.o. își rezervă dreptul de a modifica și adapta condițiile generale și regulile programului, condițiile beneficilor oferite și condițiile de membru. Membrii programului vor fi informați despre aceste schimbări prin mesaje trimise și pe site-ul magazinului.
14.28 Programul de fidelitate a fost creat cu intenția pe termen lung, dar ne rezervăm dreptul de a-l închide în cazuri justificate. Data închiderii programului va fi anunțată cu cel puțin o lună calendaristică înainte. După data anunțată pentru închiderea programului, nu va mai fi posibil să utilizați beneficiile programului.
15. Dispoziţii finale
15.1 Prezentele CCG sunt valabile de la data de 5.2.2025 şi înlocuiesc Condiţiile Comerciale Generale anterioare.
15.2 Prezentele CCG au fost redactate în mai multe limbi şi, în cazul unui conflict între versiunile lingvistice, prevalează versiunea cehă.
15.3 Prezentele CCG sunt disponibile la sediul social şi la punctele de lucru ale Operatorului.